چرا تخت ماساژ پرتابل بخریم؟

خانه    بلاگ      چرا تخت ماساژ پرتابل بخریم؟

اگر شما یک ماساژ درمانگر هستید می دانید که باید برای مشتری فضایی آرامش بخش را فراهم کنید و راحتی مشتری اولین قدم برای ماساژ است. برای خرید بهترین و به صرفه ترین تخت ماساژ پرتابل می توانید با کارشناسان گروه آرامش در ارتباط باشید.

تخت ماساژ پرتابل چیست؟

تخت ماساژ پرتابل، نوعی تخت ماساژ قابل حمل است. شما می توانید تخت ماساژ پرتابل را به راحتی جمع کنید و هر جا که می خواهید با خود ببرید. این تخت قابلیت تنظیم از همه زاویه ها را دارد به همین دلیل ماسور و ماسیست خیلی راحت و با تمرکز می تواند خدمات ماساژ خود را به خوبی ارائه دهد.

ویژگی های تخت ماساژ پرتابل


• وزن کم
• قابلیت تا شدن به صورت چمدان
• اشغال کردن فضای محدود
• قابلیت حمل
• نسبتا ارزان تر از تخت ثابت
• قابلیت تنظیم ارتفاع
• کاربرد آسان
• چند منظوره
• طراحی زیبا
• ساخته شده با مواد با کیفیت
• دارای گارانتی

موارداستفاده از تخت ماساژ پرتابل

تخت ماساژ پرتابل با قابلیت جابجایی برای افراد و مجموعه های خدماتی ماساژ، سلامتی، فزیوتراپی و درمانی مناسب می باشد که فضای کمی در محیط کاری خود دارند و می خواهند در مواقع نیاز تخت را استفاده کنند و یا می خواهند در منزل مشتریان، خدماتمربوط به ماساژ را ارائه دهند بسیار مناسب است.

علاوه بر موارد فوق در مسابقات و رویدادهای ورزشی، ورزشکاران برای ریکاوری و رفع خستگی نیاز به ماساژ دارند، و این تخت‌ها به‌راحتی قابل حمل و استفاده در محیط‌های ورزشی هستند.

انواع تخت های ماساژ پرتابل

تخت ماساژ پرتابل با پایه آلومینیومی

تخت ماساژ پرتابل با پایه های آلومینیومی بسیار شیک هستند و برای سالن های ماساژ لوکس توصیه می شود. این مدل تخت دو مدل دارد که یکی مخصوصا بانوان است و دیگری مخصوص آقایان. این تخت ها دارای ۸ پایه هستند و به راحتی وزن ۱ تن را تحمل می کنند. عرض این تخت ۷۰ سانتی متر و طولش ۲۰۵ سانتی متر می باشد و دارای ارتفاع ۷۵ سانتی متری است.

تخت ماساژ آرامش – آقایان و تخت ماساژ آرامش – بانوان را می توانید از طریق وبسایت تخت آرامش سفارش دهید و بصورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

تخت ماساژ پرتابل ۴ پایه

همانطور از نامش پیداست این مدل دارای ۴ پایه آلومینیومی محکم می باشد و ۲۰۰ کیلو وزن را به راحتی تحمل می کند. عرض این تخت ۷۰ سانتی متر و طولش ۱۸۰ سانتی متر می باشد و دارای ارتفاع ۷۰ سانتی متری است.این مدل که در سایت تخت آرامش با نام تخت ماساژ T2  مشهور است از سبک ترین تخت های ماساژ پرتابل می باشد.

تخت ماساژ پرتابل ۸ پایه:

این تخت هم دارای ۸ پایه است و مانند تخت پرتابل ۴ پایه ۲۰۰ کیلو وزن را به راحتی تحمل می کند. عرض این تخت ۵۶ سانتی متر است و طولش هم ۱۸۰ سانتی متر می باشد و درای ارتفاع ۷۵ سانتی متری است. تفاوت این تخت ماساژ پرتابل ۸ پایه با تخت ماساژ پرتابل ۴ پایه این است که مقاومت این بیشتر است. تخت ماساژ T2 از دسته تخت ماساژ پرتابل با ۸ پایه است.

چک لیست خرید تخت ماساژ پرتابل

۱. تحمل وزن:

توصیه می کنیم تختی را برای ماساژ انتخاب کنید که تحمل وزن بالایی را داشته باشد تا بتوانید مشتری با هر وزنی را پذیرا باشید.

۲. روکش تخت:

بیشتر تخت های ماساژ را با رویه چرم PVC می سازند که از لحاظ قیمت مقرون به صرفه ترین گزینه است. اما بسیاری از تولیدکنندگان تخت ماساژ از پارچه چرم PU استفاده می کنند که از لحاظ کیفیت بهترین گزینه است.

۳. ابعاد:

یکی از فاکتور های مهم دیگر برای انتخاب تخت ماساژ ابعاد تخت می باشد. طول تخت ماساژ ۱۸۰ سانتی متر و عرض آن بین ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر سایز مناسب و استاندارد تخت های ماساژ پرتابل می باشد.

۴. ضخامت فوم:

اندازه ایده آل و استاندارد فوم تخت های ماساژ پرتابل ۵ سانتی متر است. ولی هرچه ضخامت فوم بیشتر شود مشتری شما احساس راحتی بیشتری دارد. در نهایت مهمترین فاکتور که برای خرید تخت ماساژ پرتابل باید در نظر بگیرید، راحتی مشتری و اثربخشی خودتان به عنوان ماساژ درمانگر می باشد.

 خرید تخت ماساژ پرتابل

برای خرید انواع تخت ماساژ پرتابل می توانید با مراجعه به قسمت محصولات وبسایت تخت آرامش، تخت ماساژ مورد نظرتان را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

همچنین شما با خرید تخت ماساژ پرتابل از گروه تخت آرامش یک پک کامل که شامل زیرسری و بولستر و کیف هاردکیسمب باشد نیز دریافت می کنید.
 برای دریافت مشاوره و خرید تخت ماساژ پرتابل می توانید با کارشناسان مجرب ما در گروه آرامش در ارتباط باشید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود