راهنمای مراقبت و نگهداری از تخت ماساژ پرتابل

خانه    بلاگ      راهنمای مراقبت و نگهداری از تخت ماساژ پرتابل

ماساژ یک حس بسیار عالی را در بدن ایجاد می کند و می تواند آرامش را دوباره به ذهن و جسم فرد هدیه کند. برای داشتن یک ماساژ خوب باید از تخت خوبی نیز استفاده شود و به راهنمای مراقبت و نگهداری از تخت ماساژ پرتابل نیز به درستی توجه شود تا بتوان مدت زمان بیشتری از آن استفاده کرد. در این جا می خواهیم به همین موضوع بپردازیم. پس در ادامه مطالب با تخت آرامش همراه باشید.

قبل از استفاده از تخت ماساژ پرتابل به این نکات توجه کنید

در صورتی که شما می خواهید خدمات خود را در محل های مختلفی ارائه دهید باید از تختی استفاده کنید که راحت و قابل حمل باشد. به همین دلیل بهترین گزینه برای شما، استفاده از تخت ماساژ پرتابل است زیرا این مدل تخت ماساژ آرامش به راحتی جمع می شود و با وزن کمی که دارد به راحتی قابل حمل و نقل می باشد. برای آن که بتوانید به درستی از این مدل تخت ماساژ نگهداری کنید به نکات زیر توجه داشته باشید:

۱.استفاده در مکان مناسب:

سعی کنید در محل مناسبی از آن استفاده کنید. محل قرار گرفتن تخت باید صاف و هموار باشد. قرار گرفتن آن در معرض نور مستقیم خورشید و محل های بسیار مرطوب می تواند باعث آسیب دیدن تخت ماساژ پرتابل شود.

۲.تنظیم درست ارتفاع تخت:

شما باید ارتفاع تخت ماساژ را متناسب با قد خود و فردی که ماساژ می دهید تنظیم نمایید. با این کار هم شما راحت تر کار می کنید و هم از فشار وارد کردن به تخت جلوگیری می شود.

۳.باز کردن صحیح تخت:

سعی کنید برای استفاده از تخت ماساژ پرتابل، پایه های آن را به درستی باز کنید و از محکم قرار گرفتن آن ها در جای مناسب خود، مطمئن شوید.

در زمان استفاده از تخت ماساژ پرتابل به این نکات دقت کنید

در زمانی که شما می خواهید خدمات مربوط به ماساژ را به مشتری خود ارائه دهید نیز باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. با رعایت این نکات می توانید تخت ماساژی سالم و تمیز داشته باشید و مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید. این نکات عبارتند از:

۱.استفاده از ملحفه یا حوله:

برای آن که بهداشت رعایت شود و روی تخت ماساژ آلوده نشود، باید برای هر مشتری خود از یک ملحفه یا حوله جداگانه استفاده نمایید و یا آن که بعد از هر بار استفاده، به خوبی آن را تمیز کرده و برای مشتری بعدی آماده نمایید.

۲.وارد کردن فشار مناسب:

زمانی که در حال ارائه خدمات ماساژ هستید بهتر است فشار های مناسب و متعادل وارد نمایید تا هم مشتری شما حس آرامش بیشتری داشته باشد و هم آن که به تخت و پایه های آن آسیبی وارد نشود هر چند که تخت های ماساژ پرتابل آرامش با بهترین کیفیت تولید می شوند و می توانند وزن زیادی را تحمل نمایند.

۳.اجرای صحیح حرکات:

سعی کنید حرکات و تکنیک های ماساژ را به آرامی اجرا کنید و از اعمال فشار ناگهانی خودداری نمایید. 

نکات مهم نگهداری از تخت ماساژ پرتابل بعد از استفاده کدامند؟

بعد از آن که کار خود را انجام دادید و خدمات خود را ارائه دادید اکنون باید یک سری نکات دیگر را رعایت نمایید تا بتوانید از تخت ماساژ پرتابل خود به درستی نگهداری و مراقبت نمایید و با این کار، طول عمر آن را افزایش دهید. این نکات را در ادامه ذکر می کنیم.

۱.تمیز کردن تخت ماساژ:

بعد از هر بار استفاده شما باید تخت ماساژ را با استفاده از پارچه مرطوب و شوینده های مناسب و ملایم تمیز کنید تا برای استفاده های بعدی کاملا عاری از هر گونه آلودگی باشد. محل هایی از تخت که بیشتر در معرض پوست هستند را بیشتر نظافت کنید. برای این کار بهتر است طبق دستورالعمل های سازنده از تخت مراقبت نمایید.

۲.خشک کردن:

فراموش نکنید که بعد از هر بار استفاده از تخت ماساژ پرتابل باید آن را کاملا خشک کنید زیرا هر محیط مرطوب و خیس، مستعد رشد قارچ می باشد.

۳.جمع کردن تخت پرتابل:

در صورتی که شما خدمات تان را در محل های مختلفی ارائه می دهید، بعد از هر بار استفاده به آرامی تخت ماساژ پرتابل را جمع کرده و آن را در محیطی خشک و امن نگهداری کنید. از آن جایی که تخت های ماساژ پرتابل تخت آرامش کیس دارند و به خوبی جمع می شوند، می توانید آن را در هر جایی که ترجیح می دهید، نگهداری کرده و مشکلی از این بابت نداشته باشید.

با رعایت تمامی این نکاتی که برای نگهداری و مراقبت از تخت ماساژ پرتابل ذکر کردیم می توانید تا مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید و خدماتی با کیفیت و رضایت بخش به مشتریان خود ارائه دهید.

چرا باید از تخت ماساژ پرتابل به خوبی نگهداری کرد؟

ما در مطالب بالا دائما تاکید کردیم که چگونه از تخت ماساژ پرتابل نگهداری و مراقبت کنید اما دلیل این همه تاکید چیست و چرا باید از این مدل تخت ماساژ به خوبی مراقبت کرد؟ دلایل این مسئله را در ادامه ذکر می کنیم.

۱.افزایش طول عمر

با نگهداری صحیح از این مدل تخت های ماساژ می توانید از خراب شدن و فرسوده شدن زود هنگام تخت ماساژ جلوگیری نمایید. با این کار در هزینه هایتان صرفه جویی خواهید کرد.

۲.عملکرد بهتر

در صورتی که به درستی از تخت ماساژ پرتابل مراقبت نمایید عملکرد بهتر و راحت تری خواهد داشت، به راحتی و نرمی باز و بسته خواهد شد و شما نیز کار با کیفیت تری را به مشتریان خود ارائه خواهید داد.

۳.افزایش امنیت

مراقبت و نگهداری صحیح از تخت ماساژ باعث می شود خطرات مربوط به شکستن ناگهانی آن را کاهش دهد. این مسئله امنیت شما و مشتریان تان را افزایش می دهد.

۴.حفظ ظاهر

داشتن ظاهر مناسب و زیبا تاثیر زیادی در ایجاد حس خوب در مشتری دارد. اگر شما در نگهداری و مراقبت از تخت ماساژ کوشا باشید می توانید زیبایی اولیه ان را تا مدت های زیادی حفظ نمایید.

در این مقاله درباره نکات مهم نگهداری و مراقبت از تخت ماساژ پرتابل صحبت کردیم. نکاتی که قبل از استفاده، حین استفاده و بعد از استفاده از این مدل تخت های ماساژ باید توجه داشته باشید. همچنین دلایل اهمیت این کار را ذکر کردیم. شما می توانید اطلاعات دقیق تر را از کارشناسان ما در گروه تخت آرامش جویا شوید.

 

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود