تجهیزات مورد نیاز برای شروع کار ماساژ

خانه    بلاگ      تجهیزات مورد نیاز برای شروع کار ماساژ

برای شروع هر کسب و کاری نیاز است ابتدا لوازم و تجهیزات مورد نیاز آن را تهیه کنید. از همین رو بسیار مهم است با تجهیزات مورد نیاز برای شروع کار ماساژ آشنا شوید تا بتوانید کسب و کارتان را طبق اصول و معیارهای مهم راه اندازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با تخت آرامش همراه شوید.

انواع تخت ماساژ


مهم ترین ابزار ماساژ، تخت ماساژ است که بدون آن عملا هیچ کاری از دست شما بر نمی آید. به همین دلیل در آغاز کار باید به فکر تهیه ی یک تخت ماساژ با کیفیت باشید. این تخت ماساژ باید دارای ویژگی هایی باشد به عنوان مثال، راحت باشد، از استحکام بالایی برخوردار باشد تا افراد با وزن های مختلف بتوانند بر روی آن قرار بگیرند، از بالش های با کیفیتی برخوردار باشد و …

با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها شما می توانید تخت ماساژ مورد نیازتان را انتخاب نمایید. البته باید بگوییم که تخت های ماساژ انواع مختلفی دارند به همین دلیل شما باید با در نظر گرفتن نیازتان نوع مناسب آن را انتخاب نمایید. انواع تخت ماساژ عبارتند از:

• تخت ماساژ ثابت

این نوع تخت ماساژ همانطور که از نامش مشخص است ثابت در یک محل قرار می گیرد و حمل و نقل آن به سختی اتفاق می افتد.

در صورتی که محل کار شما دائمی و مشخص است می توانید از این مدل تخت ماساژ تخت آرامش استفاده نمایید. تخت های ماساژ ثابت که در مجموعه تولید می شود مقاومت و استحکام بالایی دارد به همین دلیل افراد زیادی طرفدار آن هستند تا بتوانند سال های زیادی از آن استفاده کنند.

• تخت ماساژ پرتابل یا قابل حمل

یک مدل دیگر از تخت ماساژ وجود دارد به نام تخت ماساژ پرتابل یا قابل حمل. همانطور که می توانید از نامش حدس بزنید این مدل تخت ماساژ را می توانید تا کنید و به راحتی به هر جایی که می خواهید حمل و نقل نمایید.

تخت ماساژ پرتابل از مواد اولیه با کیفیت و در عین حال سبک ساخته می شود تا وزن کمی داشته و به راحتی جا به جا شود. در صورتی که کسب و کار شما محدود به یک محل خاص نیست و خدمات تان را در محل به مشتری ارائه می دهید، بهتر است این نوع تخت ماساژ را خریداری نمایید تا حمل و نقل برایتان راحت تر باشد.

ما در مجموعه تخت آرامش به تولید انواع تخت های ماساژ با کیفیت می پردازیم تا کمکی به بهبود و ارتقای کیفیت ماساژ درمانی شما عزیزان کرده باشیم. به همین دلیل شما می توانید با خیالی آسوده برای خرید تخت ماساژ مورد نیازتان به وبسایت ما مراجعه نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها می توانید با کارشناسان ما در تخت آرامش تماس بگیرید.

سنگ ماساژ


ابزار دیگری که در ماساژ مورد استفاده قرار می گیرد، سنگ ماساژ نام دارد. از سنگ های ماساژ در سبک های مختلف ماساژ استفاده می شود به عنوان مثال یکی از پر طرفدار ترین سبک ماساژ، ماساژ سنگ داغ است که در آن از سنگ استفاده می شود. از این سنگ ها به صورت داغ و سرد برای رفع گرفتگی عضلات، کاهش درد، کاهش استرس و اضطراب و … استفاده می شود.

از جمله مهم ترین سنگ های ماساژ عبارتند از سنگ های رسوبی، سنگ بازالت، مواد معدنی، سنگ های دگرگونی، سنگ های قیمتی و … هر کدام از این سنگ ها کاربرد خاصی دارند که با توجه به آن ها در سبک های مختلف ماساژ مورد استفاده قرار می گیرند.

ابزار ماساژ مختلف


در مجموعه تخت آرامش انواع ابزار ماساژ از جنس پلکسی گلس وجود دارد. ما این ابزار را با کیفیت عالی تولید می کنیم به گونه ای که نمی شکنند، قابلیت ضدعفونی دارند، سطح صیقلی دارند و در ابعاد مختلفی تولید می شوند. شما می توانید با کمک این ابزار سبک های مختلف ماساژ را با کیفیت بهتری انجام دهید تا رضایت و اعتماد مشتری را جلب نمایید.

اگر نمی دانید این ابزار در چه سبک هایی از ماساژ کاربرد دارند بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

روغن و شمع ماساژ

از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای ماساژ، روغن و شمع ماساژ است. با استفاده از انواع روغن های بادام شیرین، نارگیل، اسطخودوس و … راحت تر ماساژ بدهید و از خواص درمانی آن ها نیز در جهت بهبود مشکلات فرد کمک بگیرید.

در برخی از تکنیک های ماساژ که باید به صورت مستقیم با پوست فرد در تماس باشید استفاده از روغن ماساژ به حرکت بهتر دست شما کمک می کند به همین دلیل باید با توجه به سبک ماساژی که قرار است انجام دهید از روغن ماساژ استفاده کنید زیرا برخی از سبک ها نیازی به استفاده از روغن ندارند.

با استفاده از شمع های ماساژ نیز می توانید کیفیت کارتان را بالا ببرید تا فرد نتایج بهتری را کسب نماید و به جوانسازی پوست او نیز کمک شود. علاوه بر این، روغن و شمع ماساژ که عطر های خوشی دارند در افزایش آرامش و رفع استرس فرد بسیار موثر خواهند بود. از جمله بهترین شمع های ماساژ عبارتند از: شمع ماساژ تتو، شمع ماساژ آئورا، شمع ماساژ اورلی، شمع ماساژ ویوالو و …

سنگ نمک


از دیگر وسایلی که در ماساژ درمانی استفاده می شود می توان به سنگ نمک اشاره کرد. در سبک هایی از ماساژ درمانی از سنگ نمک استفاده می شود تا از خواص آن ها جهت بهبود سریع تر مشکلات فرد کمک گرفته شود. مهم ترین ویژگی های سنگ نمک مخصوص ماساژ درمانی عبارتند از:

• استفاده به عنوان سنگ های گرمازا: این مدل سنگ های نمک نیروی حرارتی دارند و به صورت طبیعی گرم می شوند. از این گرما جهت افزایش آرامش فرد، رفع استرس و اضطراب استفاده می شود.


• خواص نمک هیمالیا: معمولا سنگ های نمک از معدن های نمک هیمالیا استخراج می شوند و غنی از مواد معدنی کلسیم، آهن، پتاسیم و … می باشند.


• قابل استفاده در تکنیک های مختلف ماساژ: از سنگ های نمک در تکنیک های مختلف ماساژ درمانی مانند مالش، اعمال فشار در قسمت های مختلف بدن، لمس و … استفاده می شود.


• ایجاد آرامش: گرما و حرارتی که از سنگ های نمک به بدن فرد منتقل می شود باعث آرامش و رفع تنش های او می شود.


• تنظیم انرژی بدن فرد: با کمک سنگ نمک می توان انرژی بدن فرد را تنظیم کرد و در تقویت انرژی مثبت در او موثر بود.

 

در این مقاله درباره تجهیزات مهم و مورد نیاز برای شروع کار ماساژ صحبت کردیم. شما باید به تمامی این موارد توجه داشته باشید البته با در نظر گرفتن نوع و سبک ماساژ، در تکنیک های مختلف از این وسایل و تجهیزات استفاده نمایید تا اثر ماساژ را افزایش دهید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره از متخصصین ما و کسب راهنمایی های بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه تخت آرامش تماس بگیرید تا بتوانید مطمئن و پر قدرت کسب و کارتان را آغاز کنید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود